2012. május 24., csütörtök

Poncsó Lillának és rózsák - Poncho pt Lilla şi trandafiri

Ezt a poncsót egyszer már megkötöttem  a másfél éves kiscsajszimnak, akkor talán egyszer ha volt rajta, kinőtte, most visszaszdtem a luskötéses részt és kötöttem hozzá jó bőven,  így most is hordható. Alig várta, hogy felvehesse és ma hogy hűvösebb volt reggel ezzel ment oviba csak előtte még lekaptam, hogy megmutassam neketek :) A fonal egy tiszta akril román gyártmányú fonal, még az őskorból, így amit hozzákötöttem az a 100g játszik a fonalfalóban is (összesen 210g). Nem mertem megszámolni hány szem van egy körben mert  akkor lehet leteszem és nem bejezem be :D






Acest poncho a fost odată  finalizată, când Lilla avea doar 1,5 anişori, dacă bine ţin minte o singură dată a purtat-o, acum am desfăcut partea de punct leneş şi am mai  tricotat   "câteva" rânduri bune la ea şi acum e ok. Abi aştepta să-o poată purta şi cum că azi era mai răcoare dimineţa cu aceasta s-a dus la grădi, dar mai întâi i-am făcut nişte poze să pot arăta şi vouă. Este din firul românesc Tris, pe care îl am de un secol aici :) N-aveam curajul să număr ochiurile într-un rând, mă temeam că o pun jos :D


És végül még a most virágzó rózsáimról is jön egy fotósorozat, csak, hogy ne maradjunk virágok nélkül most sem  :)















 
Şi aşa la final şi un şir de poze cu trandafiri mei care înfloresc acuma în grădină / curte, să nu treacă nici această postare fără flori :)

5 megjegyzés:

Délka írta...

Az én lányom is szeret poncsóban oviba járni:) Gyönyörűek a rózsáid.

Gabella írta...

Lilla még mindig egy kis tündér! És de jó lett a poncsó! Lehet, én is előkotrom és meghosszabbítom a Mesiét! :)

Kati írta...

Csodás minden virágszálad, beleértve a kislányodat is:)

amilgade írta...

A rózsák szépek, de a lánykád gyönyörű!!! Mindig elcsodálkozom azon, hogy mekkorát nőt!!!!

Névtelen írta...

Dekorálj, fess, alkoss, hogy a saját művészeted jöjjön szembe veled az utcán! Álmodd meg, hogyan dobnád fel a mobilvécék unalmas falait, és tennéd jól láthatóvá a mozgó mosdókat a városban! Ha elég kreatív vagy, akkor munkáid megvalósulnak, és országszerte láthatóak lesznek. Nevezz a versenyre, légy kreatív és legyen Tiéd a pénznyeremények egyike!
Kattints a linkre és tudj meg többet! http://tinyurl.com/939nnly