2009. december 14., hétfő

Ajándékom Danielanak - Cadoul meu pentru Daniela

Már nagyon vártam mikor érkezik végre meg, mert multhéten kedden adtam föl a csomagot. Ma végre kézhez vette Daniela az XMAS GAMe ajándékomat, úgyan is én voltam az angyalkája :) Tudtam, hogy nagyon meglepődik mert abban a levelében amiben visszaigazolta, hogy megkapta a párja címét említette, hogy kiváncsi a végső meglepetésre, na ekkor én már mondtam is magamban, na te jól meglepődsz majd :)
Készítettem neki egy moher nyakmelegítőt, csavart mintával, nagyon szeretem a csavartat mint látványt is kötötben de készíteni is. Ennek a fonala megy a fonalfaló játékba mert egy régebbről készleten lévő fonalamból készült, 55 g.
Aztán hímeztem még neki egy képecskét keresztszemes hópelyhekkel, mert hát úgye ki tudja lesz-e fehér karácsonyunk vagy sem, amit textil keretbe foglaltam ( a végső mérete 18x33 cm).
Annyira örülök, hogy tetszettek neki :)



În sfârşit a ajuns la destinaţie, cadoul meu de XMAS GAME, am pus-o la poştă marţia trecută, deja începeam să mă îngrijorez. Dar azi Daniela a ridicat pacheţelul de la poştă. Ştiam că va fi surprinsă, pentru că în emailul în care confirma primirea perechi ei, îmi scria că abia aşteaptă surpriza finală, deja atunci eu spuneam în gând, că vei fi surprinsă dragă Daniela :) Am tricotat pentru ea un neckwarmer (fular) dintr-un fir de mohai, cu model de torsade, îmi place şi să lucrez acest model şi să port. Am mai făcut o broderie cu cruciuliţe, câteva fulgi de nea, că cine ştie dacă vom avea crăciun alb sa nu, pe care apoi am încadrat într-un quilt simplu (dimensiunea finalő este de 18x33 cm). Aşa mă bucur că îi place cadoul pregătit de mine cu mult drag pentru ea :)

3 megjegyzés:

QUILT UNIVERS írta...

Imi doream de mult un fular gen guler, foarte practic mai ales cand trebuie sa-ti vezi bine
"talpile" :)) Mi-ai ghicit gandul. Multumesc mult si pentru quilt. Fulgii brodati sunt o frumusete!

Csilla írta...

Faptul ca spui ca ti-am ghicit gandul ma bucura foarte mult :) Sa porti sanatoasa!

Kriszta írta...

Te aztán nagyon szorgalmas voltál, rengeteget dolgoztál :) Ezek az ajándékok is nagyon szépek!