2009. december 24., csütörtök

Ajándéközön - Avalanşă de cadouri

Ma kaptam egyszerre négy csomagot is. Nézzétek csak milyen csodákat kaptam. Óh, jaj de örülök nekik :) Ábécé sorrendben mutatom őket:
Azi am primit de odată patru pachete. Ia vedeţi ce lucruri minunate am primit. Aşa mă bucur :) Vă arăt în ordinea alfabetică:

Ágnesnél résztvettem egy PIF játékban (még van 11 hónapom teljesíteni a részemet, türelem :)) és most kaptam meg az ajándékomat. Ő nagyon jópofa bizsukat készit gyurmából, kaptam egy is egy szép narancsos nyakéket és egy barnásat is amihez fülbevaló is járt. Készített mág nekem kis gyurma korongokat és pár filc karácsonyfadísz a kedvenc színeimben. Ja és egy sk képeslap is volt adobozban még. Köszönöm szépen Ágnes.
La Agnes am participat la un joc PIF (mai am 11 luni să fac şi eu cadourile pentru cei trei participanţi - deci să mai aveţi răbdare), ez chiar azi am primit cadoul de la Agnes. Ea face nişte bijuterii drăguţe din fimo, am primit de la ea un colier portocaliu, un alt colier cu cercei în nuanţe de maro. Mai erau în pacheţel nişte podoabe de brad din fetru în culorile mele preferate. Şi încă o felicitatre făcută tot de ea. Mulţumesc mult Agnes!



Bettytől ( Betty Popescu neki nincs blogja) kaptam egy nagyon érdekes és aranyos kis csukló táskát és egy kis textil üdvözletet, nem is tudom milyen alaklomból, talán szülinapomra, nagyon szépen köszönöm!
De la Betty (Betty Popescu - ea nu are blog) am primit o gentuţă foarte drăguţă şi interesantă şi o felicitare textilă. nici nu ştiu cu ce prilej am primit, poate de ziua mea, oricum mă bucur şi îţi mulţumesc mult Betty!

PS:
Közben kiderült, hogy akarácsonyi játék megszervezéséért kaptam köszönet képen ezt az ajándékot Bettytől :)
Am aflat cu ce prilej am primit acest cadoul Am primit ca mulţumire pentru organizarea jocului de crăciun :)


Margó volt a húzogatós játékban a párom, vagy én az övő, na mindegy neki sorsoltak mint pár :)
Tőle kaptam egy zöld teritőcskét arany nyomott mintával (olyan igazi karácsonyi zöld - a zöldet is rossz fotózni mintahogy a pirosat is), egy bájos kis ajándék csizmácskát, pár szép szalvétát (ideje már elkezdeni dekupázsolni - már szép gyüjteményem van de mind halogatom), egy szép gyöngyfűzott medált egy szép kristállyal a közepén és egy mobil figyegőként is használható fűzött angyalkát, egy hímezni való képecskét fonalakkal, pár farkasfogat, és két szép medált, ja és nasikat, amiket majd picur kap meg valószínóleg. Köszönöm szépen Margó az ajándékot és a kedves sorokat is!
Margo era perechea mea din jocul de crăciun de peste hotare. De la ea am primit un table runner verde cu modele desenate aurii ( e verde tipic d ecrăciun - dar e greu de fotografiat). Un xmas stocking (cizmuliţă de crăciun pentru cadouri), nişte şerveţele pentru decoupage de care ar trebui să mă apuc că deja am colecţie destul de bogată, un mini tablou de brodat cu ccruciulţi cu fire, un pandativ din mărgeluţe cu un cristal în mijloc, o bijuterie pentru telefon mobil, în formă de îngeraş, tot din mărgeluţe, nişte rick-rack-uri şi dulciuri, care probabil vor ajunge la micuţa mea :) Mulţumesc mult Margo!




És végül, de korántsem utolsó sorban Sanda lepett meg egy csodás csomaggal. Volt benne egy fantasztikus foltvarrós magazin, egyből varrhatnékom támadt, de jókat varrok majd belőle...
Kaptam egy halom karácsonyi matricát, egy szép üdvözletet, egy csomag quilting tűt és persze én is kaptam mágnes naptárat, erre gondoltam :)
Kaptam még egy nagyon aranyos karácsonyi textilt, két kép van rajta, de édes kis képecske lesz jövőre belőle...
Sanda nagyon köszönök mindent, nem is hiszed mennyire örülök :)
Şi în final, dar în nici un caz nu în ultimul rând, de la Sanda am primit un poacheţel prlin de lucruri minunate. Am gâsit în plic o revistă de patchwork absolut superbă cu modele de crăciun. Greu îmi era să mă abţin să nu ma apuc imediat de cusut :) Am mai primit nişte abţibilduri de crăciun, ace de quilting şi evident calendarul magnetic, la care m-am şi gândit când am vzut în mai multe bloguri :) Mai era în pachet şi o bucată de material cu două imagini de crăciun superbe, voi coase anul viitor un tablou pentru Lilla din ea. Sanda nici nu crezi cât de tare mă bucur, îţi mulţumesc din suflet!




1 megjegyzés:

Sanda írta...

Craciun fericit va doresc!