2009. december 8., kedd

Két csomagocska elküldve - Două pacheţele trimise

Most jöttem a postáról feladtam a karácsonyi húzogatós és az Xmas Game társaimnak a meglepetés csomagocskát. A másodikat szerintem már a napokban megfogom mutatni a húzogatós nem igen ér célba a héten, de remélem a jövőhéten azt is megkapja a címzett :)
Ha megkaptátok és kibontottátok nyugodtan írhattok az ajándékotokról és mutahatok képeket. Aki elküldte és a címzetje kibontotta az is nyugodtan megmutathatja mit küldött. Mielőtt útra inditjátok kérem szépen küldjetek fotót róla nekem, vagy ha a feladó elfelejtette vagy nem tudta fotózni kérem fotózza a címzett és küldjön nekem egy fotót. Tudom, hogy már többen útra inditottuk a csomagjainkat, szóval lehet lesni a postát :) Jó készülődéet kívánok mindenkinek!

Acum m-am întors de la poştă şi am pus pacheţelele câtre perechile mele din jocurile de crăciun. Cea pentru perechea mea de la Xmas Game va ajunge în aceste zile şi atunci vi le şi arăt ce am trimis. După ce aţi primit şi aţi desfăcut cadoul puteţi să puneţi un articol cu cadoul primit pe blogul vostru. Şi cea care a expediat după ce a aflat că perechea ei a deschis pachetul poate să pună pe blogul ei un articol cu cadoul trimis de ea. Înainte de a trimite vă rog să-mi trimiteţi o poză cu cadoul pregătit (excepţie fiind evident perechea mea :)) să pot pune în albumul cu cadourile care va fi publică doar după sărbătorii. Dacă cea care a trimis cadoul uita sau nu putea să facă poză o rog pe cea care a primit coletul să-mi trimită ea poza cu minunăţiile primite. Ştiu că deja suntem câteva care am pus la poştă pachetele, deci deja puteţi să urmăriţi poşta, poate vă aduce o surpriză. Vă doresc tuturor pregătire frumoasă!


2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Hú de szép csomagocskák :)

Csilla írta...

Amint megtudom, hogy kibontotta a címzett megmutatom mit rejtenek :)