2009. december 27., vasárnap

Teritő anyósomnak - Table runner pentru soacra

Varrtam anyósomnak egy elég egyszerű teritőt, aztal középet, fútót, hívhatjuk ahogy jó esik. Egy mintás textil a közepe és kapott egy piros keretet és aztán egy zöld szegélyt és letűztem a minták mentén. Ilyen tipikus karácsonyi zöld, de vagy fakó lett a fotón vagy fényes, sehogy sem adja vissza a valós színeket. Őszintén szólva nem mértem le de van olyan 1x0,5 m nagyságú, kisasztalra nagy így a rendes étkező asztal közepére került.


Am cust un table runner simplu pentru soacra mea. nu l-am măsuta dar are dimensiunea în jur de 1x0,5 m, pentru măsuţa de cafea e mare se potruveşte mai mult pentru o masă normală. Materialul din mijloc este cu model, deci nu eu am cusut pătrate una lângă celălat, doar am pus un chenar roşu şi un bias verde. Verdele este verdele tipic de crăciun, dar nu reiese din poze, pentru că ba a ieşit foarte palid ba strălucea, nicicum nu am reuşit să-i fac o poză bună.

0 megjegyzés: